Forum www.elitarom.fora.pl Strona Główna www.elitarom.fora.pl
Forum Gildii Elita Runes of Magic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wojny gildii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.elitarom.fora.pl Strona Główna -> Rzut Oka Po Gildii Czyli Co Możemy Zaoferować
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wróbelmen
Administrator



Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 11:30, 09 Paź 2010    Temat postu: Wojny gildii

Jak Rozpętałem Wojnę Oblężniczą, czyli jak Franek Dolas dostał się na wojnę?

Poniższy zrzut prezentuje okno bitwy, w którym widoczna jest lista wszystkich gildii, którym udało się zarejestrować na wojnę.
Rejestracja rozpoczyna się o g. 22:00 w dniu poprzedzającym i kończy o 18:00 w dzień wojny, dokonać jej może tylko lider pod warunkiem, że gildia posiada poziom 7 i zamek. Obecnie miejsca błyskawicznie wyparowują i to czy uda nam się zarejestrować, zależy tylko i wyłącznie od szczęścia.
Po g.18:00 (przygotowania do wojny) lista prezentuje również z kto z kim będzie walczył.
Jeśli udało się nam zarejestrować na wojnę, nazwa naszej gildii powinna pojawić się
na dole w żółtym pasku, cała zabawa zaczyna się o 20:00.
Przy nazwie każdej gildii prezentowane są również punkty, których ilość zależy od ilości wygranych i przegranych wojen.


Po patchu 3.0.4 nie można rekrutować nowych członów do gildii w godzinach 18:00 - 21:00

W dolnej części okna znajdują się trzy przyciski:
- Rejestracja ( w ten przycisk wpatruje się i modli lider, odliczając do startu rejestracji )
- Anuluj (rezygnacja z wojny, nie wiem czy ktoś kiedyś tego używał)
- Rozpocznij bitwę (w to klika każdy członek gildii, żeby wejść na mapę wojny o 20:00, w tym czasie nie można być na żadnej mapie typu instancja, rezydencja etc, z ich poziomu nie wejdziemy na wojnę)


Podstawy podstaw, czyli Guild Honor Crystal i blitzkrieg na Buruk


Po wejściu na mapę pierwsze co zobaczymy to ogromny kryształ naprzeciw nas, jest to Guild Honor Crystal jeśli przeciwnicy go przejmą, przegrywamy. Oczywiście nie jest to takie łatwe, bo pierw muszą dostać się do zamku.
Na mapie znajduje się 6 wież (wskazałem je strzałkami), o które walczymy, na początku rozgrywki każda gildia ma po 3 wieże.



Panel informacji Wojny Oblężniczej

Panel Informacji Wojny Oblężniczej ma dwa tryby, prosty I zaawansowany, przełączam się pomiędzy nimi klikając w “kryształ” okna przytrzymując 'shift'. Poniżej jak on wygląda:


Po środku kryształ pokazuje kolor gildii.

Poniżej nazwy gildii znajduje się liczba członków gildii, którzy dołączyli do bitwy. Należy pamiętać, że liczby te mogą uśpić nasza czujność. Często można spotkać sytuacje, gdzie jest 5 przeciwników, jednak na tyle potężnych, że wygrana nie przyjdzie łatwo, o ile w ogóle do niej dojdzie.
Poniżej liczby uczestników, obok ikonek kryształów, znajdują się liczby prezentujące ilość kryształów, jakie posiadają strony bitwy. Oczywiście ilość ta maleje wraz z wydatkami na maszyny oblężnicze, upgrade technologii etc.

Poniżej kryształu widoczny jest zegar pokazujący pozostały czas do końca potyczki, a pod nim ilość zasług jakie zdobyłeś/zdobyłaś (to nie jest wynik gildii).

Poniżej tego wszystkiego znajduje się pasek punktów
Pkt zdobywa się poprzez przejęcie wież lub kryształ honoru przeciwnika.



Za przejęcie Guild Honor Crystal gildia otrzymuje 2000 pkt, za przejęcie wieży 1000, pkt są zawsze sumarycznie 10000 (6 wież i 2 kryształy honoru gildii). Jeśli nasze pkt dojdą do zera, automatycznie przegrywamy.


Waluty

Zasługi: Główna waluta, może być zdobywana na różne sposoby:

1. Zabicie członka przeciwnej gildii
2. Zabicie baloniaka(mob) znajdującego się przed zamkiem
3. Zabicie elitki baloniaka
4:.Zbieranie z wieży (1-3 zasługi co 5 sec. rekomendowane dla niskich leweli)

Kryształy: druga waluta na wojnie, ich ilość możemy zwiększyć budując z przetwórni Kamień Ekstrakcji Kryształów


Wieże


Każda z wież jest pilnowana przez 3 strażników, 2 elity i jednego bosa (Kapitan). Na wieżę można kliknąć przez co rozpoczynamy zbieranie zasług. Dla lvl 50+ lepiej jest bić baloniaki.

Jedną z metod na przejęcie wieży jest grupa 3 lub 4 graczy w składzie tank,healer i 1/2 dowolne klasy, odciągnąć strażników tankiem, żeby pozostałe klasy mogły w tym czasie przejąć wieże.

W przetwórni możemy kupić małe wieżyczki bardzo pomagające w walce

Kamień Ekstrakcji Kryształów

Z każdym postawionym kamieniem wzrasta liczba przyrostu kryształów gildii


Wieża Magicznego Płomienia


Wieża Elektryczności





Po obstawianiu wież wieżyczkami powinno wyglądać to mniej więcej tak Smile



Pułapki

Przy każdej z wież są dwa proporce, jeśli klikniemy na którykolwiek otworzy nam się okno najzwyklejszego sklepu, w którym to za zasługi można kupić pułapki, amunicję, czy trucizny.
Dostępne są 3 pułapki i jedna broń.

Pułapki bardzo łatwo można zniszczyć maszynami oblężniczymi, więc jeśli przeciwnik je ma, lepiej nie stawiać pułapek albo je ukryć.


Pułapka 1: Morski Głaz (ang. Sea Washed Stone)


Pułapka bardzo przydatna jeśli przeciwnik ma dużą liczbę magów w swoich szeregach.
Regularnie rzuca klątwy(Cisza) na wszystkich wrogów w zasięgu.

Priorytet:2 Dobrze jest mieć tą pułapkę ale nie za dużo.
Swoje zasługi lepiej wydać na inne rzeczy jeśli przeciwnik nie ma za dużo magów czy kapłanów.



Pułapka 2: Oblicze Zdrady (ang. Face of Treachery)


Ta pułapka jest niesamowita!
Przewraca losowo wybraną trójkę przeciwników.
Ciężko jest przejść przez grupę takich pułapek.

Priorytet: 1 Potrzebujesz tych pułapek, są podstawowym narzędziem wkurzania przeciwnika



Pułapka 3: Oko Prawdziwej Wiedzy (ang. Eye of True Knowledge)


To ostatnia pułapka i zarazem przeciętna.
Wykrywa i stunuje ukrytych łotrów. Można postawić tu i ówdzie parę.


Priorytet: 3 najlepiej stawiać jedną na wieże/bramę, jeśli jakiś łotr daje się we znaki.


Broń 1: Eksplodujący Żuk (ang. Bursting Beetles)


Walczysz z przeciwnikiem silniejszym niż ty?
Więc ten żuczek jest twoim przyjacielem
Umieść go na przeciwniku i RUN FORREST, RUN!!!
Po chwili żuczek wybuchnie zadając ogromne obrażenia.


Herold gildii.

Aby przejść w tryb Herolda należy uzbierać tysiąc zasług (musisz je mieć w plecaku).
God Mode aktywuje się w swoim zamku, klikając na kryształ (Guild Honor Cristal), tryb ten udostępnia nam umiejętności, które mogą dać przewagę nad przeciwnikiem.

Herold posiada następujące skille:

1. Przywołanie: Tornado
Przywołuje tornado, które zadaje dmg, warto użyć tego do zniszczenia bramy zamku przeciwnika.

2. Potęga Grzmotu
Zwiększa prędkość ruchu wszystkich członków. Bardzo fajny skill, już nic ci nie ucieknie.

3. Podwyższone Morale
Odzyskanie PŻ przez 5 sek. dla wszystkich członków gildii.

4. Nieustraszony
Przez 15 sek niewrażliwość na ataki dla wszystkich członków gildii.

5. Duch Armii Żelaznej Krwi
Buff na trafienia i obrażenia krytyczne dla wszystkich członków gildii.

6. Straż Honoru
Bardzo pomocny boss, można go postawić tylko przy jednej z wież ("w pobliżu Źródła Energii").
Znacząco wspiera obronę wieży. Można też postawić go przy wieży przeciwnika, dzięki czemu wspomoże nas w przejęciu.

Zrzut ekranu i opisy skilli osoby będącej heroldem z gry:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wróbelmen dnia Wto 8:02, 07 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.elitarom.fora.pl Strona Główna -> Rzut Oka Po Gildii Czyli Co Możemy Zaoferować Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin